Thursday, June 4, 2009

Our AnniverSary

26 Mei 2009 genap 3 years kitaorg kawin..Happy aniversary to my beloved hubby, so mlm tu x de apa2 yg interesting.. nak g celebrate pun x de mood b'coz my dad masuk hospital.. hati ni tuhan jek yg tahu bertapa risau nye.. Pagi tu we all dah decide nak dinner dkt 7spice, but husband ada discussion until 10.30pm baru balik umah.. so terus x de mood nak kuar.. Mlm tu kitaorg mkn kuey teaw goreng basah + sup ekor jek kat umah.. sedap jugak huhuhu, 27 Mei pagi, aku dpt call dr my mom bg tau abah lum stabil lagi.. so aku decide nak cuti and balik kg ngk abah kat sepital.. ptg tu baru kitaorg balik kg terus ke hospital.. kesian abah x de selera nak makan, tido jek.. kalu abah sihat selalu dia lah pak lawak dlm keluarga. Bila dia tiba2 sakit rasa mcm sunyi jek umah. Bila condition abah dah stabil, baru doc bagi kuar wad.. kat umah aku lah yg jadi nurse peribadi abah heheh.. cek bp abah( semua bp adik beradik aku aku cek hihihih ), sediakan makanan dia. Sampaikan abah nak sembahyang pun aku ngk takut dia jatuh. Aku wat kan maybank2u utk abah so bila dia dah sihat sikit x perlu lah nak pening2 g bayar bil. Duk online kat umah jek.. so cuti ari tu aku settle kan semua urusan2 rasmi bapak aku. Bila abah dah ok, baru lah ada hati nak celebrate anniversary walaupun dah lmbt beberapa hari heheh. Mlm 28 tu hubby bwk g mkn kat secret resepi kat muar. Mcm biasa kek yg pasti di order american brownies coklat huhu mantap.. then aku order macroni with cheese share dgn si kecik, hubby nye order aku x ingat apa nama dia.. tapi berasaskan lamb heheh. Macaroni tu di habiskan oleh si kecik sebab dia mmg giler cheese.. x pe lahjanji anak kenyang and suka tgk dia mkn, coz anak aku mmg suka mkn kat kedai dr makanan yg mummy dia masak.. Im really hope our marriage berkekalan sampai mati amin..

No comments:

Post a Comment