Wednesday, June 10, 2009

My WeddinG DAy 26 Mei 2005

gmbr yg paling aku suka..

berposing dgn baju jawa..


time utk posing2 ambik gmbr..

penat nye... asyik nak posing jekk

Si Dara tgh menanti ketibaan si teruna huhuhu utk majlis akad nikah, time nie nervous sangat

the important person for my nikah ceremony Tn Hj Sulia Bin Hj Abd Hamid my dad

senyum pun cover sebab tgh berdebar tunggu tok kadi ( sila focus pada giginya hehe, utk majlis ni hubby polish gigi dia bg cantik n putih melepak :)

tok kadi 1000 (nie nama org2 kg bagi utk tok imam nie) with my hubby

dgn sekali lafaz... aku terima nikah shuhada binti sulia dgn mas kahwin 22.50 tunai

amin... semuanya telah selesai.. 26 mei 2005


syahdu masa nie.. sekelip mata jek dah jadi isteri org..


masa nie tgh nak batalkan air sembahyang


wang emas rm7,777.77 with ring and rantai

duit mas kahwin yg tlh digubah menjadi bunga.. agak kreatif yekk

gmbr after nikah.. posing lagi..

posing dlm bilik pengantin.. kepala aku tunduk sebab crow tuu berat sangat

hari utk berposing...

akhirnya kitaorg sah menjadi suami isteri setelah 10 thn bercinta. 13/03/1999 kitaorg declare as a couple.

kalau dah jodoh x kemana, kalau dia bukan jodoh kita semakin kita cuba menghampirinya dia tetap bukan milik kita.. kalau dia jodoh kita semakin kita cuba mengelakanya dia tetap jodoh kita.. semua telah tertulis di loh mahfuz..

bila laki aku interframe..

majlis berinai.. yg tgh cium aku tuu my mom in law

nie.. my mom plak.. sedih betul masa nie.. tersedu2 aku nangis.. x leh nak cover lah.

akak aku yg menyibuk sebab nak dpt bunga telur yg yg digilai ramai tetamu

penyibuk ke dua adik aku.. misi nya sama mcm akak aku.

from my side to him> choc kek sendiri bikin, al-quran, samping, baju melayu

wallet (nixon), watch (nixon),

dkny perfume, bonia shoes

chocolate, grape.. ermm yummy & bonia shirt

from him to me > bonia hand bag + wallet, stuart collin high hill, motorolla handphone, telekung, baju kurung, mac makeup set, fellisa cosmetic, guess watch, sirih junjung, tommy perfurme and ipod

dlm gmbr nie adik aku yg bongsu x de.. coz dia sibuk belajor zapin.

my little bro n my sis

meriah nye baju org2 berangkat.. thanks makcik2 sekalian

with auntie2 MAWAR the club..

kamar beradu...

kamar beradu nie.. sentuhan sendiri yek.. x main mak andam wat kan.

27 Mei 2005 - hubby kena qatam coz my parents nak dgr dia mengaji kui..kui


1 comment:

  1. adah....

    bila dah lama kawen...its a nice feeling bila kita selak balik album lama...kannn??? tengok balik setiap detik paling berharga dan bersejarah dalam hidup....dan sekarang, bersama suami dan anak...bahagia yang tak terungkap....

    n i knw u type every single word with a smile...

    ikhlas:
    yani

    ReplyDelete